lilllbenny

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

min dag :)

Av kevin johansson - 6 november 2012 22:22

hejj bloggen har väll inte gjort så mycket i dag först var jag i skolan sen is haller och tränade sen gymmade jag och sultan sen gick vi till hockey borg och kolla på film sen kom mamma och hämta mig och sen va de väll inte så myckat mer. :)


tur att den där bilen som körde ner i vattnet hittadesi natt och de va en tant på 75 år som bodde i östanvik. de va en grön bil iaf sen vet jag inte så mkt mer :)

syns i mon godnatt :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kevin johansson - 10 november 2012 14:40

Tja tja! Kariin här igen ;) sitter just mittemot kefin, han äter och jag kollar på! Ointressant, ja! :) Idag är det regnigt och kallt, usch. Haha, förlåt för de random inlägget. Men yolo, typ;)...

Av kevin johansson - 7 november 2012 20:45

sultan är bög och de är inge bra! natha är så söt och gullig och de är bra! :) ...

Av kevin johansson - 6 november 2012 18:24

Hejsan allihopa! Kariin här. Fick i uppdrag att fixa lite på Kevins blogg, han är ju inte lika teknisk som jag  ;) haha. Men erkänn att bloggen blev riktigt fin nu? I alla fall finare än den var innan.   jag vet inte vad jag ska skriva..?  Fint...

Av kevin johansson - 5 november 2012 21:32

tjatja bbloggen! :) har väll inte gjot så mycker efter skolan jag gick ner på ishallen och de va ingen tränin så jag åkte fri åkning istället. Sen vart de riktig träning. men den kändes som vi träna i 10 minuter :o vi körde 2 uppvärmings övningar sen...

Av kevin johansson - 5 november 2012 12:12

hej bloggen nu är jag i skolan nyss ätit lunch de va pytt i panna gick väll att äta. :) har väll inte gjort så mycket i dag har haft matte och bild vi håller på att göra nån grafitti grej på bilden går rätt så bra ni kan få se en bild sen :)  sna...

Presentation


Tja, Kevin här!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards